
میز کنفرانس یکی از المانهای مهم در دکوراسیون فضای اداری شرکتها و دفاتر دولتی و خصوصی بشمار میرود. شما میتوانید بر اساس استایل کلی شرکت و بر اساس تم سایر لوازم و مدرن یا کلاسیک بودن فضا، میزکنفرانس اداری مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.
انتخاب میز کنفرانس
یک فاکتور مهم و موثر در برگزاری جلسات و گردهماییهای هر مجموعه و کسب و کار است. یک انتخاب درست میز برای اتاق کنفرانس نه تنها به افراد شرکتکننده احساس راحتی و رضایت میبخشد، بلکه به مدیران مجموعه و برگزار کنندگان جلسات نیز کمک میکند تا فضایی حرفهای برای جلسات اثرگذار و تبادل اطلاعات ایجاد کنند.
اولین فاکتور در انتخاب میزکنفرانس مناسب، تخمین حدودی و میانگین شرکت کنندگان جلسات هر مجموعه میباشد. ابتدا، اندازه و شکل میز باید با تعداد شرکتکنندگان و نوع جلسه هماهنگ شود. میزهای بزرگتر و کشیده برای گروههای بزرگتر و جلسات رسمی مناسباند، در حالی که میزهای گرد یا مستطیلی برای فعالیتها و گفتگوهای گروهی مناسب هستند.
فاکتور بعدی در سفارش و طراحی میز کنفرانس اداری این است که استایل سایر المانهای استفاده شده در فضا بررسی شود تا میزکنفرانس نیز هماهنگ با این وسایل طراحی شود. رنگ، ابعاد و استایل میز سالن کنفرانس بر اساس مدرن یا کلاسیک بودن دیگر وسایل و سایر ویژگی ها انتخاب میشود.
همچنین در نظر گرفتن سایر جزئیات مانند اتصالات الکترونیکی، ابعاد طولی و عرضی بر اساس ابعاد صندلیها و فضای اتاق، محل قرارگیری میز و … نیز از دیگر فاکتورهایی هستند که باید در انتخاب میزکنفرانس اداری به آن دقت کرد.
انواع میز کنفرانس اداری
امروزه با پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی در حوزه اداری و شرکتی، گزینه های بسیار زیادی برای طراحی میزهای کنفرانسی اداری وجود دارد. شما میتوانید بر اساس فضای کلی سالن کنفرانس شرکت و با توجه به سبک مورد علاقه خود، یک میزکنفرانس طراحی کنید.
از انواع میزهای کنفرانس اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- میزکنفرانسی گرد
- میزکنفرانسی مستطیل یا مربع
- میزکنفرانسی یو (U) شکل
- میزکنفرانسی تی (T) شکل
همچنین برخی از میزهای کنفرانس اداری امکاناتی جدیدتر مانند مانیتور و صفحه نمایشگر، سیستم صوتی و میکروفن، سیستم الکتریکی و برقی، قابلیت تنظیم ارتفاع میز، قابلیت جمع شدن و … را نیز دارا هستند. شما برای سفارش میزکنفرانس اداری مورد نظر خود میتوانید علاوه بر انتخاب شکل ظاهری ، سایر قابلیتهای مورد نظر را نیز با طراح و سازنده مطرح کنید.
قیمت میز اتاق کنفرانس اداری
قیمت میز کنفرانس اداری ممکن است بسیار متغیر باشد و به عوامل مختلفی از جمله جنس و مواد ساخت، ابعاد و اندازه، طراحی و استایل مدرن و کلاسیک، امکانات اضافی همانند برق و نمایشگر، شکل و … بستگی دارد. نوع مواد استفاده شده در ساخت میزکنفرانس مانند چوب، فلز، یا مواد دیگر، میتواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.
مدرن یا کلاسیک بودن طراحی میتواند قیمت میز کنفرانسی را افزایش دهد. میزهای با طراحی خاص و دقیقتر معمولاً هزینه بیشتری دارند و هرچه جزئیات طراحی میز بیشتر باشید هزینه ساخت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. همچنین اندازه میزکنفرانسی نیز نقش مهمی در تعیین قیمت دارد. میزهای بزرگتر به دلیل استفاده بیشتر مواد اولیه، ممکن است هزینه بالاتری داشته باشند.
اگر میزکنفرانسی مورد نظر مشتری دارای امکاناتی مانند اتصالات برق، امکانات صوتی و میکروفون، سیستمهای نمایشگر و تصویری باشد، قیمت آن به مراتب افزایش مییابد. شما می تواند با استفاده از خدمات مشاوره مجموعه خانه اوستا، بهترین گزینه متناسب با بودجه و سلیقه خود را انتخاب و طراحی کنید.
مدت زمان ساخت میز کنفرانس اداری و زمان تحویل
مدت زمان ساخت یک میزکنفرانس اداری و زمان تحویل آن، معمولا به چندین عامل بستگی دارد.هر چه جزئیات کار بیشتر باشد، مدت زمان مورد نیاز برای ساخت و تحویل آن بیشتر خواهد بود. همچنین تعداد سفارشات نیز در زمان ساخت میزکنفرانس اداری و زمان تحویل تاثیر دارد.
شکل میز سالن کنفرانس، متریال استفاده شده در ساخت و دسترسی به آن، جزئیات طراحی، ابعاد و اندازه میز، شکل کلی، قابلیتهای اضافه و … از عواملی هستند که در زمان ساخت میز برای سالن کنفرانس اداری و زمان تحویل میز تاثیر بسزایی دارند.
همچنین بخوانید: هنگام انتخاب و خرید میز کار دفتر یا خانگی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟
گردآوری توسط مجله آرادل
تنظیم و نگارش : مدیر
با انواع میز کنفرانس اداری آشنا شوید!
منبع